Minden ami benzinnel megy.

Motor Spirit

Motor Spirit

Ízlések és Pofonok

Avagy, így láttuk mi az idei AMTS-t.

2018. április 01. - Motor Spirit

2018 március 23-25 között ismét megrendezésre került az Automobil És Tuning Show, ismertebb nevén AMTS. Mi 24.-én látogattunk ki a Hungexpora, az itt gyűjtött élményeinket próbáljuk most átadni nektek, mind fotó, mind szöveg formájában. Százezer négyzetméteren, 5 pavilon terül el(amikből egyet kihagytunk), azokon belül több, mint 200 kiállító, több, mint 1000 járműve. Azt hiszem nyugodtan kijelenthetjük, hogy az utóbbi években az AMTS kinőtte magát kis hazánk legnagyobb autó- és motor kiállításává. Azért néhány építés vizuális sokkként ért minket, mind jó, mind rossz értelemben, de hát ugye ízlések és pofonok. 
rsz_img_6018.jpg

Az "F" pavilonba belépve rögtön egy patika OT-s Fiat Ritmo Abarth 125TC fogadta a gyanútlan látogatót. Itt már nagyjából sejtettük, hogy ezt a pavilont fogjuk legjobban élvezni.

rsz_img_6027_masolat-2.jpg

Bár még csak pár perce léptünk be, máris újabb olasz gyöngyszemekbe botlottunk, egy Maserati Mistralba, az ország egyetlen Iso Grifojába, egy Iso Rivoltába, és egy Alfa Romeo Montrealba. A Grifo volt az a pont, ahol a padlóról kellett össze szednünk az állunkat és vissza pakolnunk a helyére, az egész showról, ez kéne a legjobban.

rsz_img_6054_1.jpg

rsz_img_6122.jpg

Az '50 Brothers Car Club a  "Show For Real Cruisers" keretein belül számtalan ütős amcsi vasat vonultatott fel.

rsz_img_6140.jpg

rsz_img_6058.jpg

A pöpec F100-at, és a Chevy hot-rodot hamarosan közelebbről is meg fogjuk ismerni a blogon. 

rsz_img_6510.jpg

A merészebbek életre szóló emlékkel térhettek haza, az idei AMTS-ről.
rsz_img_6067.jpg

Dr. Jekyll és Mr. Hyde. Igen, a jobb oldali egy 23 ablakos, ritka madár.

rsz_img_6064-2.jpg

Melletük ez a töklámpás bogárhátú csücsült az avarban.

rsz_img_6074.jpg

Szoci autókból sem volt hiány, épített kombi Ezeröcsi(3db eredeti prototípus létezik csak), Wartburg, Volga, Barkas, és még sorolhatnám.

rsz_img_6521.jpg

rsz_img_6179_1.jpg

rsz_gopr3200.jpg

A "G" pavilonba átlépve már egy teljesen más világba csöppenhettünk. Itt már leginkább a márkaképviseletek és autóimportőrök portékáit csodálhattuk. Azonban a szalonautók sorát néhol megtörte 1-2 Porsche 356, vagy Audi Quattro.

rsz_img_6188_1.jpg

Alfa Romeo Giulia QV, 2,9 V6, twin-turbo, 510ló, 600Nm, a vége pedig 300km/h felett van. Mindezt egy Ferraritól érkezett motorból, amiben a 2 hengert 2 turbóra cserélték, és így született meg az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde.

rsz_img_6155_1.jpg

Bár, a Kia Stinger GT az Alfához képest jóval szerényebb teljesítményt ad le, 3,3 V6-os , szintén twin-turbo motorjából, "csak" 374lovat, és 510Nm-t présel ki, még így is bőven tud meglepetéseket okozni a gyanútlan ellenfeleknek.

rsz_img_6210.jpg

rsz_img_6452.jpg

Az "A" pavilon már egy teljesen más világ volt az eddigiekhez képest, itt leginkább a tuningé, a vállalkozásoké, és a hosszú comboké volt a főszerep.

rsz_img_6248_2.jpg

Ez az ütős kis E36 a Hella lámpáival, még a jó értelmében vett sokk volt.

rsz_img_6469.jpg

"Csak egy mezei egyes Golf valami batár szélesítéssel, meg fasza felnivel." Gondolja a gyanútlan nézelődő, amíg meg nem pillantja a bűvös 4 karikát a motor burkolaton, bizony ebben egy Audi motor dobog, konkrétan egy 1,8 5V Turbo. Nem mentünk vele, de feltételezzük, hogy nagyon jól repíti a könnyű bódét, a legalább 150lovas szív.

rsz_img_6475_1.jpg

Subaru Forester STI a Stancekraft standján, nagyon bitang gépezet, családi csapatásra tökéletes.

rsz_img_6398_1.jpg

rsz_img_6403_1.jpg

Hazánkban először, a német Tofu Garage két Rocket Bunny szettes szörnyetege is jelen volt. Jó látni, hogy évről-évre egyre több a külföldi kiállító, látogató érkezik.

rsz_img_6450_2.jpg

Gyönyörű patika W201 egyenesen Lengyelországból.

rsz_img_6328_1.jpg

Pici ültetés, pöpec felni, tökéletes összkép.

rsz_img_6314.jpg

Az airbrush még mindig hódít, ez már nekünk picit sok(k). Ugye kinek a pap, kinek a papné...

rsz_img_6625.jpg

A "C" és "D" pavilonban már tényleg a legelvetemültebb tuning gépek lakoztak. Mi csak a "D" pavilonban néztünk körbe, most ezekből csemegézhettek.

rsz_img_6628.jpg

Amikor a használhatóságot feláldozzák a szépség oltárán. Itt azért esélyes egy Harakiri a japán mérnökök részéről.

rsz_img_6632.jpgMazda 323 GT Turbo TWR, a bódén található összes kiegészítő gyári, mert ez egy eredeti TWR kiadás, amit eredetileg japán belpiacra, Ausztráliába és néhányat Angliába is gyártottak. Egész Európában egyedülálló, ugyanis minden TWR kiadás eredetileg jobbkormányos, azonban ez a példány utólag balosítva lett.

rsz_1img_6605_masolat.jpg

BMW E3, a mohával a motorháztetőn nagyon patkány.

rsz_img_6332_masolat.jpg

Vályi Pistát szerintem senkinek sem kell bemutatnom, vele bárki pacsizhatott a Speedzone standjánál.

rsz_img_6268_2.jpg

rsz_img_6568_2.jpg

Idén már másodjára is kilátogatott az AMTS-re John D' Agostino, aki a kaliforniai Celebrity Kustoms alapítója, és már-már élő legendának mondható a nyugati part autóépítőinek körében. Mellette összefuthattunk Michelisz Norbival is, SEAT León Európa-kupa és többszörös WTCC futamgyőztes versenyzővel. 2017-ben az összetett pontverseny 2. helyén végzett, ezzel ő lett a magyar autósport első világbajnoki érmese.

Ezzel zárnánk is az idei AMTS összefoglalóját.

A teljes galériát itt találjátok:https://www.flickr.com/photos/160421392@N02/albums/72157689274609280

Szép volt jó volt, de elég is volt.

Van valami érdekes géped, és szeretnéd, hogy írjunk róla?
Esetleg támogatnál minket?
Dobj egy üzenetet a motorspirithun@gmail.com-ra, Instagramra, vagy Facebookra!
Facebook:https://www.facebook.com/motorspiritblog/
Instagram:https://www.instagram.com/motorspiritblog/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://motorspirit.blog.hu/api/trackback/id/tr4113784574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása